Едно голямо благодаря на всички приятели

Казват, че за човек може да се съди по приятелите му.
След като вчера на представянето на първата ми книга бяхте толкова много и толкова готини, мога само да кажа – залата бе изпълнена с ужасно много позитивизъм, който ще ме държи в добро настроение дълго време.

Не можах да обърна внимание на всички, защото правех това:
desi-podpisva-knigi

слънчогледи

слънчогледи

Благодаря за доверието, за приятелското рамо, за милите думи, за подаръците и за цветята.

ПРиятно четене и до нови срещи.

10 thoughts on “Едно голямо благодаря на всички приятели

  1. Деси, пожелавам успех на книгата!
    Макар, че не успях да дойда, със сигурност ще се снабдя с нея, а и надявам се и с автограф. 🙂

    Like

  2. Деси,
    от сърце пожелавам успех и на теб и на PRоговорки.
    За мен беше удоволствие представянето на книгата ти!
    Вече споделих в групата за книгата ти и лично за мен тя е моят избор за месец юли.
    Сигурна съм, че ще е ПРиятно четенето. Ще споделя впечатления…
    Благодаря ти!

    Like

  3. Започнах да чета и ще ми е верен спътник в метрото 🙂 Много е увлекателна…каква ще е следващата?

    Like

  4. Следващата е свързана с онлайн анкетата, която ви агитирах да попълните. Скоро повече ще бъде известно.

    Like

  5. Деско, страхотната книга ‘ПРоговорки’, написана от ПРиятел, наистина е ПРиятно и полезно четиво. И аз вече веднъж я ПРочетох. ПРедставяй скоро следващите 🙂

    Like

  6. Pingback: пропуснати събития, наваксани с каменна торта at Smiling

  7. Деси, книгата ти е интересна, увлекателна, четивна… и сериозна. Харесва ми, много ми харсесва. Благодаря ти, че я написа!

    Like

Leave a comment